You are currently viewing Szkolenia otwarte – terminarz III – IV 2020

Szkolenia otwarte – terminarz III – IV 2020

Szkolenia otwarte - aktualizacja luty 2020

Szkolenie zarządzanie zespołem pracowniczym

 19 – 20.03.2020w ramach współpracy z Górnośląską Wyższą Szkoła Handlową poprowadzę szkolenie otwarte z zarządzania zespołem pracowniczym

W ramach szkolenia uczestnicy wypełnią ankiety badające style zachowań Maxie DISC, odbędą 16 godzinne szkolenie, obejmujące takie aspekty jak:

  • komunikacja
  • kultura organizacji
  • zarządzanie zespołem
  • delegowanie
  • motywacja
  • zarządzanie sobą w czasie
  • przywództwo

Po szkoleniu każdy z uczestników odbędzie indywidualną sesję objaśniającą do wyników ankiety DISC. Zobacz szczegółowy program szkolenia.

szkolenie zarządzanie zespołem

 

Szkolenie otwarte profesjonalna obsługa klienta

Również w marcu (12-13.03.2020) planujemy otwarte szkolenie dotyczące obsługi klienta. Szkolenie skierowane jest do wszystkich, którzy chcą podnieść standardy swoich firm dotyczące obsługi klienta. Uczestnicy w trakcie 16 godzin warsztatów poznają zagadnienia związane między innymi z:

  • komunikacji z Klientem
  • etapami obsługi Klienta
  • asertywnością
  • radzeniem sobie w trudnych sytuacjach

W komunikacji z klientem znaczenie ma wszystko:

  • liczą się słowa,
  • każdy gest,
  • postawa
  • cała komunikacja niewerbalna.
  • ton głosu

Zapoznaj się ze szczegółowym programem szkolenia.

Akademia kompetencji interpersonalnych

W wakacje ruszamy z cyklem szkoleń otwartych rozwijających kompetencje miękkie. Cykl warsztatów będzie obejmował zagadnienia związane z:

  • komunikacją interpersonalną
  • efektywnością osobistą
  • asertywnością
  • pracą w grupie
  • zarządzaniem sobą w czasie
  • tworzeniem modeli biznesowych
  • wyznaczaniem celów
  • radzeniem sobie ze stresem
  • kreatywnością

kompetencje interpersonalne

* Opracowanie własne na podstawie raportu: Kompetencje i kwalifikacje poszukiwane przez pracodawców wśród absolwentów szkół wyższych wchodzących na rynek pracy.  Wyniki badania przeprowadzonego przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie, Amerykańską Izbę Handlu w Polsce oraz Ernst & Young Warszawa, maj 2012

Szkolenia z marketingu internetowego

Już 26 marca 2020 zapraszam na kolejne szkolenia: „Pokaż się w internecie czyli podstawy SEO” organizowane w ramach mojej marki Arkana E-Marketingu

Szkolenie prowadzę na podstawie swoich dotychczasowych doświadczeń jako analityk i twórca stron internetowych. Od 2015 roku mam przyjemność być trenerem w projekcie Google Internetowe Rewolucje. Moimi klientami w zakresie optymalizacji stron są: Whisky&Spirit House, Economicus Sp z o.o., Finezja Dom Przyjęć, Rezydencja pod Wiatrakiem, „Nasza Szkoła”, Przedszkole „Akademia Mądrych Sówek”, Przychodnia NZOZ All Medicus, Agencja Turystyczna Wonderlands, i inne.

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich posiadających własne strony internetowe, w szczególności trenerów, coachów, doradców, psychologów, psychoterapeutów, logopedów.

Zapoznaj się ze szczegółowym programem szkolenia

Zapraszam na moje szkolenia otwarte

Psychologia obsługi klienta

Zapraszam do KONTAKTU

Ten post ma jeden komentarz

  1. Katarzyna

    Potwierdzam, że kompetencje interpersonalne dla części zawodów są znacznie bardziej ważne niż ukończona szkoła średnia lub wyższa. Często komunikacja, gotowość do zmiany, zarządzanie sobą w czasie i praca na rzecz grupy to umiejętności szukane u pracowników

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.