Szkolenie komunikacja z klientem
21 czerwca w Strefie Dobry Start przeprowadziłem zamknięte szkolenie obejmujące swoim zakresem skuteczną budowę i analizę zespołu w oparciu o model DISC.
Tym razem oprócz analizy zespołu skupiliśmy się na zagadnieniach dotyczących dopasowania swojej komunikacji do potrzeb osób, z którymi współpracujemy. Analiza przyniosła nam sporo informacji na temat osób, z którymi spotykają się uczestnicy szkolenia. Uczestnicy dostrzegli pewne typowe zachowania swoich klientów i swoje reakcje, nie dopasowane do ich typów zachowań. Zrozumieli dlaczego z jednymi osobami współpracuje im się lepiej, a z innymi napotykają na bariery. Wyciągnęli odpowiednie wnioski ze swoich zachowań podczas spotkań i opracowali strategię zmian.
Przykładowe opinie po szkoleniu wystawione na FB i w Google:
Szkolenie z komunikacji bardzo rzeczowe, duża dawka przydatnej wiedzy przekazanej w przystępny sposób.
Dużo konkretów przekazanych w prosty i przystępny sposób, super atmosfera, fajni ludzie znający się na tym, co mówią.
Zapytaj o dostępne terminy szkoleń zamkniętych – ZAPYTAJ
Zobacz sale szkoleniowe w STREFA DOBRY START








